Johnny Depp Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Johnny Depp Balkan

Dobrodosli na prvi srpski forum o Johnny Depp-u

PrijemPrijem  PortalPortal  GalerijaGalerija  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Johnny prica o svom novom filmu The tourist

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
~Johnny's little girl~
Owner!
Owner!
~Johnny's little girl~

Broj poruka : 482
Datum upisa : 24.11.2009
Godina : 28

Johnny prica o svom novom filmu The tourist Empty
PočaljiNaslov: Johnny prica o svom novom filmu The tourist   Johnny prica o svom novom filmu The tourist EmptyPet Feb 26, 2010 5:42 pm

During the press conference for Alice in Wonderland on February 20th, Johnny Depp was asked a few questions about the next film on his schedule, The Tourist, in which he will star with Angelina Jolie. Due to inaccurate tabloid reports, some members of the press were under the mistaken impression that The Tourist was already underway. The film, an adaptation of the 2005 French thriller Anthony Zimmer, will be directed by Florian Henckel von Donnersmarck. Shooting begins in Paris this week with Angelina; Johnny is scheduled to report later, after he finishes his promotional duties for Alice in Wonderland.

Q: Can you talk about The Tourist and what you enjoy about working with Angelina Jolie?

Johnny Depp: I haven’t done anything yet.

Q: When does that start shooting?

Johnny Depp: I think Tuesday.

Q: How do you think it’s going to go?

Johnny Depp: I think it will be swell.

Q: What was it that you liked about the project that made you want to sign on?

Johnny Depp: I liked the French film a lot. My friend played the part in that [Johnny is referring to his friend Yvan Attal, who directed Johnny in 2004's Ils se marierent et eurent beaucoup des enfants] and I liked it and thought it might be interesting to explore this character. You never know what’s going to happen. I suspect there may be a few paparazzi in Venice.

Prevod:

Za vreme press konferencije za Alice in Wonderland 20.2 Johnny Depp je odgovorio na nekoliko pitanja vezana za njegov novi ilm. The Tourist, u kom ce glumiti s Angelinom Jolie. Ovaj film je adaptacija francuskog trilera Anthony Zimmer iz 2005, a reditelj ce biti Florian Henckel von Donnersmarck. Snimanje pocinje ove nedelje u Parisu s Angelinom; Johnny ce se pojaviti kasnije, kada zavrsi s promocionim obavezama za Alice in Wonderland.

Q: Mozete li da razgvarate o The Tourist i zbog cega uzivate u saradnji s Angelinom Jolie

JD: Jos uvek nisam nista uradio

Q:Kada pocinje snimanje

JD: U Utorak, mislim.

Q: Sta mislite, kako ce biti?

JD: Mislim da ec biti divno.

Q: Sta je to sto vam se svidjalo oko projekta zbog cea ste se prijavili?

JD: Jako mi se svidjao francuski film. Moj prijatelj je igrao deo u njemu i posvidjalo mi se i pomislio sam da ce mozda biti interesantno istraziti tog lika . Nikad ne znate sta ce se desiti. Sumnjam da ce biti nekoliko paparaca u Veneciji.
Nazad na vrh Ići dole
https://johnnydepp4ever.serbianforum.info
Dzonijeva
Johnny's MOD
Johnny's MOD
Dzonijeva

Broj poruka : 392
Datum upisa : 14.01.2010

PočaljiNaslov: Re: Johnny prica o svom novom filmu The tourist   Johnny prica o svom novom filmu The tourist EmptySub Feb 27, 2010 10:54 am

Super! lol! Jedva cekam! Smile
Nazad na vrh Ići dole
~Johnny's little girl~
Owner!
Owner!
~Johnny's little girl~

Broj poruka : 482
Datum upisa : 24.11.2009
Godina : 28

PočaljiNaslov: Re: Johnny prica o svom novom filmu The tourist   Johnny prica o svom novom filmu The tourist EmptySub Feb 27, 2010 2:26 pm

Me 2!♥️♥️♥️
Nazad na vrh Ići dole
https://johnnydepp4ever.serbianforum.info
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Johnny prica o svom novom filmu The tourist   Johnny prica o svom novom filmu The tourist Empty

Nazad na vrh Ići dole

Johnny prica o svom novom filmu The tourist
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Johnny Depp Balkan :: Johnny Depp :: Novosti-
Skoči na: